31 sie 2012

Dobranoc.

Siemacie. Jestem śpiąca, ale chce wam przekazać, że lepię z modeliny. :D
Oczekujcie nowości. :)
Dobranoc. Kolorowych koszmarów na noc. ;P
Całuje ;*

Don't panic

Dzisiaj przychodzę do was tylko z muzyką. Może później ogarnę się na tyle, żeby dodać coś innego. :)


Rozwijam moje zainteresowanie muzykę rockową. ;P
Całuję ;*

30 sie 2012

Czarne korale

Szkoda wakacji, ale za rok będą następne. Będę miała nową ekipę (I hope), może wreszcie gdzieś pojadę.:)


Korale nie są czarne, bo koniec wakacji. Są czarne z bardziej prozaicznego powodu. Bo moja mama poprosiła mnie żebym takie zrobiła.
Te zdjęcia zrobione są aparatem w moim telefonie. Oceńcie, czy nadają się do oglądania, czy mam na gwałt szukać kogoś kto pożyczał mi by aparat.
Całuję ;*


29 sie 2012

Wyniki

Zgłosiło się łącznie 29 osób. Dziękuję!
Lecz niestety kilka z nich nie mogło brać udziału w losowaniu z powodów niespełnienia warunków. Tymi osobami są: mniamolka, Yellow Cookie, kamanka (usunięty blog) i Nastoletnia.
Czyli karteczek ze szczęśliwymi nazwami było 25, ale tylko jedna szansa wygrania.
Nie będę was mordować.

Szczęśliwca losowała moja siostra.
video
Nie wiem czy widać na filmiku szczęśliwą osobę, więc pokażę karteczkę raz jeszcze.
Gratulacje! :D
Poproszę twój adres na e-mail: spalona.artystka@wp.pl
Jeśli w przeciągu tygodnia nie otrzymam wiadomości losuję jeszcze raz. ;)
Może za jakiś czas zorganizuję coś jeszcze. ;D
Całuję ;*

Już rok!

Siema, siema.
Wiecie co dzisiaj jest? Oprócz tego, że przed przed ostatni dzień wakacji? :D
Jasne, że wiecie. Tytuł mówi sam za siebie. Dzisiaj mam okrągłą rocznicę stworzenia tego bloga. I wiecie co? Cieszę się jak dziecko, ponieważ rzadko kiedy wytrzymuję robią coś dłużej niż dwa tygodnie. A wytrzymałam już 52 takie tygodnie. :D
Początki były ciężkie, jak u każdego, kto nie chciał się narzucać innym.
Ale teraz mam za co dziękować, ponieważ :
- opublikowałam 280 postów
- skomentowano mnie 744 razy (wiadomo, w tym kilka moich kom. jest ;P)
- obserwuje mnie 90 osób, co ciągle jest dla mnie zaskoczeniem, ponieważ na początku lipca miałam tylko 40 podglądaczy!
- pełna historia wyświetleń wynosi 6635 razy i ciągle rośnie. (np. dzisiaj odwiedzono mnie już 135 razy, a dzień się jeszcze nie skończył)
- jeśli dobrze pamiętam zaliczyłam pięć zmian wyglądu bloga
- i poznałam wiele, ale to wieele wspaniałych osób, które dostarczają mi inspiracji w życiu codziennym oraz rozbawiają mnie (często nieświadomie)
A tak z ciekawostek to spójrzcie:
Miałam banana na twarzy jak zobaczyłam ile Rosjan i Francuzów mnie odwiedza. xD Dobrze, że dodałam tłumacza języków. :P

Rozwaliła mnie to pierwsza pozycja. Co do mojego bloga ma Ruzia? o.O Wcześniej było coś o ramce z modeliny dla dziecka. Też mało związane z moim blogiem, ale różne głupoty można znaleźć przez inne głupoty. ;P
I tak na zakończenie tych przechwałek. Post o urodzinowym Candy widziało 311 osób. To całkiem sporo. ;)

Wyniki candy już niedługo, tylko dopnę wszystko na ostatni guzik. ;D
Całuje ;*

28 sie 2012

Komunikat

Rzadko kiedy dodaję dwa posty na raz, ale mam komunikat. Nie wiem czy ważny. Bynajmniej założyłam drugi blog o wiadomej tematyce. ;) Na razie jest zablokowany dla wszystkich oprócz mnie, ponieważ najpierw muszę wprowadzić zmiany w jego wyglądzie. :D
Mam zamiar zaprojektować nagłówek dotyczący tematyki bloga, żadnych kwiatków czy innych pierdół. Czy mi się uda? Nie wiem. Moje zdolności rysownicze kończą się na portretach an face.
Pierwszy rozdział napisałam wczoraj. Mam pewien pomysł co do przebiegu fabuły, ale wszystko ujawnię gdy skończę pracować nad wyglądem. :)
Tymczasem bawcie się w ostatnie dni wakacji.
Całuję ;*

Chmurki

Jutro koniec candy, zapisy trwają do dzisiaj, do 23.00.
Wygrany zostanie ogłoszony najprędzej trzydziestego . :)
Kolory specjalnie są przesycone.
Zdjęcia chmur, które opanowały moją miejscowość dwa tygodnie temu.:D
Całuję ;*

27 sie 2012

Czachy

Inspiracją była Chabersztyna. :D
Powstały głównie z odpadkowych fragmentów modeliny. Według mnie fioletowa czacha wygląda najbardziej znośnie.  ;)



Całuję ;*

26 sie 2012

oTagowana

 Hłała! Zmieniłam całkowicie projekt mojego bloga. I cieszę się. Jak dla mnie wygląda ciekawiej . :D 

I po raz kolejny odpowiadam na pytania i przedstawiam 7 faktów o sobie. :)
Otagowana zostałam przez Zuzannę. :D

Siedem faktów:
1. Gdy mam wenę mogę cały dzień i całą noc tworzyć, ale gdy nie mam weny nawet zrobienie kanapki jest dla mnie bezsensu.
2. Po domu ciągle chodzę w futrzastych skarpetkach.
3. Cały czas chce mi się spać, nawet jeśli wypiję dwa kubki kawy.
4. Od niedawna chce mieć kota. Najlepiej dachowca.
5. Potrafię wypić 3 litry herbaty na dzień.
6. Jak byłam mała chciałam zostać projektantką przestrzeni życiowej. Do dziś mi to zostało.
7. Mogę nie wychodzić z domu przez tydzień i mi to nie przeszkadza.

Pytania Zuzanny:
1. Twój ulubiony kosmetyk?
    Lakier do paznokci.
2. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
    Nie mam ulubionej, wszystko zależy od mojego humoru. W tej chwili lubię Bohemian Rhapsody.
3. Twoja ulubiona książka?
     Harry Potter
4. Vans czy Converse?
     Ani jedno ani drugie
5. Jakiej długości masz włosy?
    Po połowy łopatek
6. Farbowałaś kiedyś włosy?
     Tak i to kilkakrotnie
7. Jakich gatunków muzycznych słuchasz?
    rock alternatywny, indie rock, punk rock, rock symfoniczny - słowem ROCK
8. Jaki jest twój styl?
    Nie mam na razie żadnego stylu.
9. Facebook czy Twitter?
    Fb
10. Kim się inspirujesz?
      Wszystkimi, którzy są warci bycia inspiracją
11. Jaka jest twoja ulubiona marka ubrań?
      Nie mam takiej

Nikogo nie taguję. Nie obrazicie się. ;)
Całuję ;*

Kolczyki jabłuszka

Zacznę od nieciekawej informacji. Mój tata zabiera notebook'a ze sobą do Niemiec, więc u babci będę odcięta od internetu. Na dwa miesiące. :(
  Coś optymistycznego. Za cztery dni koniec candy i ktoś otrzyma prezent na zakończenie wakacji. :)

Kolejna biżuteria mordowana pastelami. :D
Całuję ;*

24 sie 2012

Przywieszka rozgwiazda

 Straciłam wszelką nadzieję, że dostanę nowy aparat przed moimi urodzinami. -.-
Nie mam pojęcia jak udźwignę ten blog bez - w sumie - podstawowego wyposażenia. Ale cóż, może dam radę. ;)
Rozpoczynam walkę z 10 cm obcasami. Życzcie mi powodzenia. xD


Rozgwiazda mnie dopadła, gdy wpatrywałam się w moją  morską półkę. Oczywiście ta rozgwiazda ma zdecydowanie mniej detali i jak zrobię ją za drugim razem dopracuję ją do najmniejszej kropeczki. I może zrobię jako kolczyki. :D
Całuję ;*

22 sie 2012

Informacje dnia

Cześć wszystkim, którzy widują jeszcze tego bloga.
W przyszłym tygodniu zakończenie mojego candy. Nie liczyłam, że zapiszę się więcej niż 10 osób. Hm... Mam naprawdę niską samoocenę, jeśli idzie o to. xD
Mam w planach wielkie zmiany na blogu. Nie sama zmiana tła czy ustawienia, ale serio coś wielkiego.
Ale to jeszcze trochę. ;)
Ile razy wspominałam wam o tym, że piszę? Chyba kilkakrotnie. A o tym, że zrobię bloga pisarskiego? Ze dwa razy na pewno. I powoli w głowie kotli mi się, żeby w końcu się spiąć i zrobić go. W sumie nawet mam plan dotyczący przebiegu postów i takie tam inne. Nosi mnie od dłuższego czasu na coś innego niż handmade. Za dużo kopiarstwa widzę wszędzie.
Nie bójcie się, modeliny nie opuszczę. Za fajna jest zabawa z lepieniem. Ale na tym nigdy się nie zarobi, więc myślę o poważniejszych aspektach moich kilkudziesięciu mniej lub bardziej ukrytych talentach. ;)
A tak ogólnie i luźno. Jak mijają wakacje? Bo ja już trzeci tydzień jestem zaziębiona. Męka. Ale dzięki książką idzie jakoś żyć. ;P

Całuję ;*

20 sie 2012

Pierścionek "mhoczna" babeczka

Jakimś cudem zamówiłam o jedną bazę za dużo. Chciałam przyczepić do tego fioletową różę, ale nie pasowało to do siebie. I tak powstał pierścionek "mhoczna" babeczka. Niestety nie nacieszyłam się nią długo. Kilka dni później znalazła się klientka na to. Cóż, mam nadzieję, że pierścionek w dobre ręce poszedł. ;)



Przez ostatni tydzień nadrobiłam braki w czytaniu książek. :D
Właśnie kończę czytać Trzech muszkieterów, przeczytałam dwie części Plotkary, Szeptem, Credesco, Skrzydła Laurel, Wszystko tylko nie mięta, parę książek Chmielewskiej i Dziewiątego Maga. Nareszcie czuję się lepiej . xD
Całuję ;*

18 sie 2012

Naszyjnik krople deszczu

Czym się różni naszyjnik od wisiorka? O.o
 Jak zwykle pomysł wpadł mi do głowy z nudów. Jeszcze tego nie nosiłam, bo nie miałam okazji. (Irytujący brak wesel w rodzinie :<)

Wybaczcie mi za tego flesza na zdjęciach. Nie mam pojęcia, ale bez każde zdjęcie wyglądało... dziwnie.
Całuję ;*

17 sie 2012

Kolczyki turkusy

 Edit. Kolczyki zostały rozebrane i przerobione na bransoletkę. :)
Kamienie były w promocji, więc czemu nie wziąć ich? :D Odpowiedź się nasuwa sama. Brać i to natychmiast. xD
W sumie nie wiedziałam co konkretnie chce z nich zrobić. Ale już skoro przyszły dwie sztuki to jedyne co przyszło mi na myśl to kolczyki. Trochę kombinowałam zanim stworzyłam je takie jak obecnie wyglądają.
Znów jedno zdjęcie. Nie lubię dodawać ich pojedynczo, ale co poradzisz, gdy aparat nadaje się tylko do robienia krajobrazów? Nic. Muszę zacisnąć zęby i czekać na Gwiazdkę.
XoXo
Zuza
Ps. Nie zmieniam podpisu, impuls chwili. ;)

16 sie 2012

Tościk

Tego maluszka znalazłam, gdy koleżanka kupowała ode mnie kilka pierdół. Nie wiem kiedy go zrobiłam, chociaż sądząc po kokardce to było ponad pół roku temu. Na zdjęciach nie wygląda tak fajnie jak w rzeczywistości. ;)
Pod poprzednim postem Pomidorky zapytała mnie o kaboszony. I odpowiadam jej tu. Elementy kupowałam jak zawsze na allegro. A łączenie elementów to rzecz najłatwiejsza na świecie. Poza tym ja jestem na ten temat nowicjuszką. O konkrety trzeba pytać wujka Google. ;P
Ah! I Weronika pomknęła coś o tutorialach. Nie mam zamiaru ich robić. Na internecie jest tego mnóstwo. Chcieć to móc. Poza tym nie miałabym z czego tutorialu zrobić. Moja praca wygląda tak: najpierw jest chaos,a potem gotowy wytwór. :D
Nie wiem jak będzie z moim pisaniem postów w rok szkolny. Na razie ani myślę o zawieszaniu bloga, ale co się zdarzy to się zdarzy. 
Całuję ;*

15 sie 2012

Kaboszon z obrazkiem

Mój pierwszy kaboszon. Fuck Yeah! :D
Mi się podoba, chociaż nie jest idealny.
Obrazek wycięłam z gazetki z kolorami Duluxa z 2007. xD (Tata pracuje w wykończeniówce, mnóstwo takich gazetek mi się po domu wala.)
Przyszła mi przesyłka z resztą baz do kaboszonów. Jeszcze tylko obrazki, a zrobię spam wam nimi. :D
Liczę na to, że kaboszony nie zrobią się modne. Za dużo tego by było.

Ps. Kolczyki i pierścionek właśnie mi schną. ;P
Ps.2 Chwilowo będę jechać na poprzednich moich wyrobach. Nie mam aparatu, więc i nie mam czym robić zdjęć. 
Całuję ;*

13 sie 2012

Inspiracje #10

Nie wierzę, że jeszcze trzy tygodnie i koniec tego wszystkiego. Zmarnowałam wakacje. Oprócz w Tomaszowie i kilka razy w Rawie to nigdzie nie byłam. Masakra.
Na pocieszenie dla mnie i do popatrzenia dla was inspiracje.
Niektóre z tych obrazków można przerobić na modelinę. ;)
 
 

 
 

 

  
 
http://img.loveit.pl/obrazki/20110719/fotobig/4ec9f91b2ad4463add1098b.jpeg 
^
|
|
a to ja gdy jestem głodna :D
Na dzisiaj to tyle.
Całuję ;*

12 sie 2012

Okładka na zeszyt 1

Wspominałam w zeszłym tygodniu o tym, ze robię okładki na zeszyt. W zasadzie na razie zrobiłam tylko jedną, ponieważ czekam na resztę zeszytów, które będą dopiero we wrześniu. Nie wiem do jakiego przedmiotu użyję tego "modelu", bo nie mam pojęcia co będę miała za przedmioty. :D
Zeszyt jak widać jest w kratkę, szyty ręcznie (na wspomnienie tamtego szycia palce mnie bolą), Malowany według mojego dziwnego pomysłu.
Chyba będzie do matematyki ...






Całuję ;*

10 sie 2012

Breloczek Państwo Ośmiorniczki ...

... lub jak kto chce Państwo Duchy. :D
Będzie sobie breloczek dyndać przy piórniku. :)



Zapraszam na urodzinowe candy tych, którzy jeszcze nie widzieli . :D
Całuję ;*
 

7 sie 2012

Naszyjnik z Chalcedonu

Linka jubilerska nie jest do końca moim ulubiony tworzywem, ale kamieni na rzemieniu nie dam.
Poszły do sprzedaży, ale nie na allegro tylko normalnie do sklepu. :)
Kolejną porcję modeliny mam już wypieczoną, a poprzedniej do końca wam nie pokazałam . ;P


Naszyjnik mi się podobał. Liczę po cichu na to, że się nie sprzeda. xD
Całuję ;*