15 sie 2015

Linkin park

Dlaczego nie mieszkam nad żadnym jeziorem ani morzem. To okrutne, zważywszy, że kocham wodę i uwielbiam nad nią przebywać, ale w lato, gdy mam czas nad nią jeździć zazwyczaj nie ma jak tam nogi wsadzić, bo tyle ludzi. :X Zabawne jest to, że przy tej całej miłości do wody ja nie umiem pływać i moje przebywanie w wodzie polega na zanurzaniu się i chodzeniu w tę i z powrotem. Taki los, jak się człowiek boi położyć w wodzie. xD

Zestaw biżuterii przygotowany na konkurs. Jak widać tematem był Linkin Park. Nie słucham go za mocno, ale ogarniam albumy i niektóre piosenki. Chester ma całkiem miły dla ucha głos. :) Trochę się naużerałam, żeby znaleźć ładne i dobrej rozdzielczości grafiki. Najgorzej było z kostką, która jak widać nie ma czubeczka. Niestety nie znalazłam wystarczająco wysokiej grafiki i jest jak jest, a że jest podkład srebrny nie widać tego za bardzo. ;)








Internet coś mi szwankuje i co rusz się rozłącza. To bardzo frustrujące, ale zmusza mnie to od odklejenia się od monitora i zrobienia czegoś. Chociaż nie za bardzo mi się chce. xD
Miłego dnia!
Całuję :*

7 komentarzy:

  1. Do czasu zakończenia wakacji z chęcią mogę się z Tobą wymienić miejscem zamieszkania. Będziesz miała pół godziny tramwajem lub autobusem do któregokolwiek jeziora i półtora godziny pociągiem nad morze. Ja i tak w tym roku nie skorzystałam z tego przywileju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przecież prawie zbrodnia! :O Pakuj walichy, zamieszkasz po środku pola. :P

      Usuń
  2. Zestaw świetny ;) Jestem pod wrażeniem kostki :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny zestaw, naprawę podziwiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszedł Ci ten zestaw. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne ^^ Szczególnie kostka

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D