17 gru 2016

Inspiracje #53

Ostatnie inspiracje były w sierpniu, więc z racji, że nadal w sumie nic nie mam do pokazania, bo nie miałam kiedy zrobić zdjęć, to przychodzę dzisiaj z bardzo ładnymi widoczkami. Wybrałam w większości krajobrazy finlandzkie, bo jest to jedno z miejsc, które chciałabym kiedyś odwiedzić. Niestety póki co nie mam żadnych znajomych z żyłką podróżniczą, a samotne wyprawy mi nie leżą, więc mogę sobie tylko popatrzeć. :)
Włączcie sobie jakąś miłą świąteczną muzykę i zatrzymajcie chwilę przy tych śnieżnych widokach. 

Kuusamo, Lapland, Finland http://www.nationalgeographic.com.es/articulo/viajes/rutas_y_escapadas/8059/laponia_finlandesa.html#gallery-4:

Helsinki, Finland....beautiful city....lovely people.:

Finland by Asko Kuittinen:

Aurora Borealis - Finland by Juuso Hämäläinen:

Vaasa, Finland. The city that was my home for some 25 years.:

Cabin in snow, Finland:

Embedded image permalink:

squirrel in snowy pines:

This is the Kakslauttanen Arctic Resort, a lush winter wonderland in the middle of nowhere.  Read more on Ralph Lauren Magazine.:

The Hut on Kitkajoki river, Kuusamo, Finland:

Orimattila, Finland ~ Winter river by Ilari Lehtinen:

NaturiLynx Project: Sami people, reindeer herding and the lynx:

when it snows like this just resign yourself to digging out!!...Lapland. Finland.:

Helsinki, Finland, church in winter,  by Chris Bladon - ep <3:

**Halo and snow covered pine trees, Fichtelberg, Ore ... / Winter. Isn't this beautiful:

Looking for similar Pins? Follow me! pinterest.com/kevinohlsson | ohlsson.link/portfolio:

“A path leading to a friend’s house is never long.”  (pixdaus.com):

Cold women, golden sun.  Nurmes, Finland.:

russian christmas | WINTER WONDERLAND                                                                                                                                                      More:

Wow:

 :

Let it Snow by Sunny Days and Starry Nights:

Hyvää Joulua! Merry christmas in finnish ♥:

Brak mi śniegu. Chociaż jest mróz, ale to nie to samo, jest za zielono jak na zimę. :c
Miłego dnia!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D