14 sie 2017

Rozdanie urodzinowe ZAKOŃCZONE

Kolejny rok blogowania prawie za mną i jak zawsze pora obdarować kogoś drobnym upominkiem z racji tego szczęśliwego wydarzenia. :D


ZASADY:
 * zostawiasz komentarz z emailem oraz wybranym kolorem zestawu biżuterii
* dodajesz baner wraz z linkiem na swój blog/konto społecznościowe i dajesz znać, że wykonane
Opcjonalnie, a na pewno sympatyczne:
* Obserwujesz INSTAGRAM/FANPAGE

Nie mam zdjęć biżuterii, ponieważ postanowiłam dostosować wygraną do osoby. :D Do wyboru będą dwa dowolne elementy w wybranej kolorystyczne - zimnej lub ciepłej. Biżuteria będzie wyłącznie kwiecista w moim stylu, możecie dać mi wolną rękę albo wszystko dobrać samemu.
 Dodatkowo dla wszystkich kod rabatowy do Passionroom, Małej Fabryczki oraz na Saal Digital na fotoksiążkę. <3





Postanowiłam nie limitować ilości zgłoszeń. :D Możecie również dać znać czy kusicie się w najbliższym czasie na jakąś handmade'ową wymianę między blogową. :)
Miłego dnia i do środy!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D