24 sty 2018

Walentynkowe rozdanie ZAKOŃCZONE

Troszkę mi zeszło z ogłoszeniem tego, ale trzy tygodnie chyba wystarczą, żeby kilka osób się zgłosiło. ;)

Zasady: 
- komentarz komu byście podarowały/li drugi z breloczków
- obserwować blog bądź polubić fanpage (opcjonalne, ale miłe)
- dodać baner na swoim blogu lub innym miejscu w internecie

Chwilowo zdjęcie nagrody nie jest dostępne, ale można zobaczyć je tutaj jak są jeszcze nie zmontowane. ;) Jutro wracam wcześniej, więc uda mi się zrobić zdjęcia w przyzwoitym oświetleniu i wtedy dodam je do posta. 

Baner:

Nagroda:
Więcej zdjęć już w sobotę. ;)
Nie ma limitu zgłoszeń, ale jeśli będzie dużo chętnych dorzucę jeszcze jakiś drobiazg. ;) 
Miłego dnia!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D