24 mar 2018

Pierwsze podejście do zimnej porcelany

Przyznać się, kto nie utopił marzanny? Miał być tak piękny weekend, a na razie zapowiada się marznięcie i topienie się w szarości. Ratują mnie tylko tulipanki oraz zapachowe świece. Miałam wystawiać oferty na innych galeriach i nadal mam taki zamiar, ale coś czuję, że ciężko będzie mi ze zdjęciami. :V W sumie dzisiaj będzie ciężko mi ze wszystkim, bo udało mi się po raz kolejny nie wyspać, a sprzątanie dało mi w kość. 

Postanowiłam spróbować czegoś nowego. Padło na zimną porcelanę i ambitny pomysł zrobienia paru ozdób Wielkanocnych. Użyłam przepisu z bloga Moje Dzieci Kreatywnie. Mam miarki, więc teoretycznie wszystko powinno być okej, proporcje zmniejszyłam, bo nie potrzebowałam tyle masy. Gdzieś coś poszło nie tak, masa wyszła lejąca się jak diabli. Pomimo dodawania mąki nie mogłam tego uratować. Próbowałam jednak coś wyprodukować. Miał być króliczek, zawieszka oraz podstawka pod świeczkę. Wyszło 2/10. To dwa jest za podstawkę. xD 
Nie poddałam się jednak, te sobie schły powoli, a ja podeszłam drugi raz do masy. Użyłam sody zamiast cytryny i jeszcze dokładniej odmierzyłam wszystkie składniki. Wyszło o wiele lepiej. Jest delikatnie transparentne, może nie do końca mleczno-białe, ale przy robieniu zdjęć nie wyschło dokładnie. Odbiłam spód od miseczki, żeby nie było nudne. Pewnie kiedyś podejdę kolejny raz do tej masy, bo to całkiem fajna zabawa. :D 
Zgłaszam jajko do Art-piaskownicy, bo w sumie masa plastyczna oraz do Szuflady, bo w sumie wpisuje się w wabi sabi. Jajko, mimo że niedoskonałe sprawiło mi radość przy tworzeniu. :)






#popieramDziewuchy

Do następnego posta. Miłego weekendu!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D