14 kwi 2018

Granatowo - srebrne kolczyki wyjściowe

Wybraliśmy się wczoraj z chłopakiem nad wodę na ryby pomimo ewidentnych znaków od pogody, że będzie co najmniej padać. Cóż, dojechaliśmy na miejsce i w chwilę potem zaczęło lać, grzmieć i walić gradem. Można powiedzieć, że przygoda. xD Chociaż trochę żałuję, że nie wyszło, bo lubię w ciszy siedzieć nad wodą, szczególnie gdy jest tak ciepło. :C Nad wodą mogłabym nawet zamieszać, chociaż raczej tylko na lato. 

Nie miałam kiedy ostatnio ukelcić nowej kwiatowej biżuterii, więc częstuję was ponownie kolczykami z koralików. Wyszły szalenie elegancko, bardzo lubię te czapeczki-przekładki. Pasują do wszystkiego i każda biżuteria z nimi od razu lepiej wygląda. :) 
Lepiej można im się przyjrzeć TUTAJ i oczywiście można je zakupić, tym bardziej, że do dzisiaj jest kupon rabatowy -13% z hasłem "piątek13". :)




Podobają wam się takie zdjęcia wśród roślinności? Czy dorzucać jednak jeszcze z jedno zdjęcie typowe, z pomieszczenia? 
Miłego dnia! 
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D