3 cze 2018

Rozdanie na powitanie wczesnego lata 3.06 - 17.06 ZAKOŃCZONE

Obiecałam już dawno, ale ostatnio bardzo nie po drodze mi było z pudłami. Jak już zabrałam się za porządkowanie to uzbierało się trochę tego. ;)

Zasady są proste:
- zalinkowany baner na blog/facebook/insta/jakiekolwiek miejsce w necie
- zgłaszasz chęć wraz ze swoim e-mailem
- wybierasz zestaw biżuterii, który chcesz zgarnąć dodatkowo
 Do wyboru zestaw zielony, niebieski oraz fioletowy, poniżej pokazane co wchodzi w jego skład.

Wszystkie przydasie, które widać na zdjęciach wchodzą w skład paczki. Wysyłka tylko na terenie Polski. Koszty wysyłki idą na mnie. 

Rozdanie trwa od dzisiaj do 17 czerwca 23:59. Wyniki podam w środę wraz z regularnym postem oraz na fanpage'u. 

Przy okazji zostawiam social media, które możecie polubić:










Jeśli reguły przeczytane zapraszam do zgłaszania się. :D
Miłego dnia!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D