19 cze 2018

Wyniki candy

Dzisiaj na biegu troszkę. Zgłosiło się osób aż cztery. Chyba poumieraliście w internecie, bywa. Zresztą mnie też ostatnio wcięło ze wszystkiego, bo zaczęłam się męczyć wiecznym porównywaniem do innych. Nic na to nie poradzę, że inni są bardziej obrotni i mają większą motywację do działania niż ja. Whatever. 
Wracając do najważniejszego - odbyło się to szybko. 


A osobą o tym numerze jest Kica. :D E-mail już poszedł. 

Jeszcze nie wiem czy jutro dotrę z postem, ale na czas wakacji rozkład jazdy zmienia się i posty będą raz w tygodniu. Najprędzej w soboty. Także do zobaczenia!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D