4 paź 2018

Kolczyki z saturnem

Mam właśnie wspaniałe pomarańczowe niebo za oknem. :3 Zrobiłam sobie spacer z pracy, czego dawno nie robiłam. Muszę wybrać się na spacer z aparatem po okolicy, tęsknie za jesiennymi zapachami. Pod warunkiem oczywiście, że nie ma jeszcze smogu. :') Nie wiem co mam zrobić ze swoim życiem. 

Szybko, szybciej, bo trzeba zaraz kolejny post na wyzwanie dodać. Zmuszam się do tworzenia, szukania pomysłów, testowania nowych rzeczy. Nie wychodzą jakieś wspaniałe prace, ale przyjemnie jest myśleć, że kolejny punkt na liście odhaczony i mogę spokojnie iść spać. Fragment kosmosu z Saturnem należy do wyzwania w Art-piaskownicy. Kusi mnie, żeby jeszcze coś namalować kosmicznego, tak do powieszenia na ścianie. :)





Zapraszam na mój 500px, czyli stronę gdzie prezentuje zdjęcia. Aktualnie wjeżdżają moje górskie wycieczki, będzie też kilka portretów mojej siostry w jesiennym klimacie. :) A jeśli jesteście przypadkiem z okolic Tomaszowa Mazowieckiego to mogę wam zrobić zdjęcia. :D
Miłego wieczora!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D