10 mar 2019

Co nowego w mojej biżuterii - modelina - i jest tego sporo

Witam w tym miesiącu. Mam nadzieję, że luty minął wam pozytywnie i twórczo, jak i częściowo u mnie. :) Szukanie pracy idzie tragicznie, aczkolwiek miałam jedną rozmowę, ale nadal jestem bezrobotna. xD
Miałam całkiem sporo motywacji do tworzenia. To wycinek lutego oraz początku marca. Mam jeszcze kilka modelinowych sztuk, ale na razie bez zdjęć. Wpadnę w tym miesiącu jeszcze. ;)
Może powinnam to trochę opisać? Pierwsza róża do kupienia, kompletu już nie mam. Anatomiczne serca dostały kilka nowych wzorów - choker, breloczek na bazie z imieniem (to na razie prototyp), dwa magnesy, które powstały przypadkiem, ale jestem z nich zadowolona; kolczyki wkrętki oraz najnowsze bransoletki dla pary lub po prostu dwóch osób. :D
Dalej idąc: naszyjnik z księżycami, już niedostępny. Lubię tworzyć księżyce, więc pewnie jeszcze się tutaj znajdą. ;) Mini kolczyki z liśćmi monstery, trochę minęłam modę na monstarę, tak mi się wydaje. :V I ostatni - naszyjnik na bazie z niezapominajkami. Również niedostępny, ale fajnie wyglądają kwiaty na takiej metalowej bazie, więc skuszę się jeszcze na kilka. ;)
Trafiłam do decobazaru, co jest zasadniczo pozytywne, bo mam szansę na znalezienie nowych klientów. A przynajmniej mam taką nadzieję. ;) Link - decobazaar.  
Na Małej Fabryczce trafiło kilka nowych-starych rzeczy. Zapraszam! Link - Mała Fabryczka

















Dajcie znać co wam najbardziej się spodobało. ;) 
Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam na facebook/ fb serc oraz instagram
Miłego dnia!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D