30 paź 2022

Kolejny mało kreatywny czas, czyli jak minął wrzesień i październik

Jest mały twórczy dramat. Zrobiłam sobie z tego powodu przerwę, bo moje szare komórki odmawiają posłuszeństwa. Nic co robię mi się nie podoba, pomysły mi się skończyły, no i przede wszystkim ostatnio mam naprawdę intensywne życie jak na mnie. Dorosłość, małżeństwo, naprawianie zdrowia, te sprawy. Jest naprawdę fajnie, ale nie mam kiedy usiąść i myśleć o tworzeniu. Trochę mi to przeszkadza, denerwuje gdzieś z tyłu głowy, ale co poradzić. Może jeszcze kiedyś mi wróci wena, będę sypać pomysłami i ciekawymi wykonaniami. Na razie - jest co jest, asymetryczne kolczyki produkuję. xD







Sklep https://spalonaartystka.pl/ będzie działał jeszcze do połowy grudnia, zapraszam na zakupy. <3 Niektórą biżuterię można również kupić przez vinted

Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D