15 sie 2022

Nie działo się za wiele... Podsumowanie maja, czerwca i lipca

 Jest jak jest, czyli no średnio, jeśli idzie o tworzenie. Modelina zaschnęła mi na kamień i teraz zastanawiam się co z niej zrobić, bo moich delikatnych form nie dam rady, będą się kruszyć i wkurzać przy tworzeniu, a przecież nie wyrzucę, bo to plastik. Mam trochę plastyfikatora, żeby dało się coś zrobić, ale cudów to nie zrobi. Będę musiała coś wymyślić. 
Ucieszyłam się, że mam kolekcję na stałe, już miałam pomysły na nowe elementy do niej, a tu niespodzianka - przestali sprzedawać zawieszki i bigle. No i po fajnej kolekcji kolczyków z kamieniami. :c Zostały mi ostatnie trzy sztuki jakby ktoś był zainteresowany.

Od soboty trwa na moim sklepie wyprzedaż -15% całej biżuterii. Zapraszam do zakupów.

  SKLEP 














Póki co mamy połowę sierpnia, od tygodnia jestem w Polsce i ilość stworzonych przeze mnie rzeczy wynosi zero. Ilość pomysłów jest identyczna. Chyba złapała mnie nuda i totalne wypalenie. :/
Zobaczymy co będzie na koniec sierpnia, z tego co prawdopodobne to mam jeszcze dwa tygodnie na tworzenie, bo potem znowu będę zajęta. 
Do zobaczenia! 

Całuję :*

11 maj 2022

(Prawie) nie zapomniałam o nowym miesiącu

 Przyznam, że ostatnio mam sporo różnych spraw do załatwienia na głowie, 13 kwietnia zdałam prawo jazdy - to z tych pozytywnie zakończonych spraw. :D Ale reszta jest w toku i chodzę i się stresuję dzwonieniem w miejsca, chodzeniem po urzędach i innych takich. Wolałabym przeżyć ślub jeszcze raz, bo to było o wiele przyjemniejsze wydarzenie, mniej stresujące niż to co mam teraz. :')
 Niestety za obecnym stanem rzeczy idzie też brak chęci do tworzenia i w sumie brak pomysłów. Liczba stworzonych rzeczy jest ciut większa niż myślałam, ale nadal biednie. Czy jeszcze kiedyś wrócę do jakiegoś twórczego stanu to nie mam pojęcia, taki sierpień zeszłego roku był bardzo fajny, mogłabym tak co kawałek powtarzać takie twórcze szaleństwo. xD
Jak zawsze przypominam - żeby być ze mną bardziej na bieżąco zapraszam na instagram  
Jest też już uruchomiony mój sklep, który powoli zapełniam dobrocią - SKLEP








Do zobaczenia za miesiąc, ciekawe co mi szykuje się jeszcze w maju. :D Oby coś twórczego. 
Całuję :*

2 kwi 2022

Kwartał minął

 Nic nie mam na usprawiedliwienie, zwyczajnie zapomniałam o blogu. Mogłabym zignorować już bloga na amen, ale z drugiej strony, tyle razy social media się "wysypywały", więc wolę mieć zabezpieczenie. :) 

Było ciut tworzone, trochę malowane, szyte, kolczyków asymetrycznych powstała kolejna porcja. W marcu byłam na wyjeździe, więc była mała przerwa. Modelina mi ostatnio nie podchodzi jako medium, ale zostało mi jej tyle, że mam plan po prostu ją zużyć. Bawię się trochę w edycję zdjęć w photoshopie, co można podglądać na insta - https://www.instagram.com/spalona.artystka/




























Po asymetryczne kolczyki zapraszam na https://www.vinted.pl/member/5962920-zuzathewitch 
Odkąd shopshood się wycofał nie ogarnęłam nowego miejsca na sprzedaż, znaczy, mam wykupiony abonament, ale coś się podpiąć nie mogę, a na informatyka brak funduszy, więc żyje się jak żyje. 
Widzimy się za miesiąc jak znowu nie przegapię, ciekawe czy uda mi się stworzyć coś z modeliny w końcu czy już kompletnie się wypaliłam. xD

7 sty 2022

Grudniowe tworzenie

Zrobiłam sobie w grudniu małe wyzwanie i przez ponad dwa tygodnie starałam się codziennie coś tworzyć. Wyszło mi to całkiem sprawnie, chociaż nie znalazło zbyt wielu fanów na insta, a ja po takim maratonie postanowiłam zmniejszyć ilość elementów do tworzenia biżuterii i trochę koralików poszło na sprzedaż. (O tutaj) Powstały fajne akwarelki, prosta biżuteria. 













Mój plan na nowy rok nie zakłada cudów na kiju, bo znam własne możliwości, ale postaram się, żeby chociaż stworzyć jedną rzecz w miesiącu. 

Miłego nowego roku!