11 cze 2016

Tęcza na mankiet

Kto był tak genialny i rozwalił sobie swój najlepszy obiektyw? Ano ja. Nie ważne, że dostałam go w gratisie. Kurczę, to mój jedyny obiektyw, którym mogłam robić ładne portrety i macro roślinek. :C Nie wiem jak go naprawię, ale mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej niż z takim jednym aparatem. Historia krótka, więc mogę napisać. Mianowicie nie działała migawka i pomyślałam, że nieco rozbiorę aparat i może uda mi się coś do czegoś złączyć, i pójdzie. Niestety efekt finalny jest taki, że aparat leży w śmieciach, a jedyne co uratowałam to obiektyw i parę śrubek. :V Mam zły czas do bawienia się w naprawianie przedmiotów i nie mam zamiaru już nic więcej dotykać. 

Spinki do mankietów zrobiłam już dosyć dawno temu, ale zupełnie zapomniałam, że udało mi się je sfotografować przed oddaniem. Robiąc porządki na karcie pamięci odnalazłam te dwa zdjęcia (chlip chlip, robione heliosem, który chwilowo robi za martwego) i stwierdziłam, że pokaże. :) Są proste, według życzenia kolegi i szczerze jestem zadziwiona, że wcześniej nie pomyślałam o robieniu spinek do mankietów, bo całkiem możliwie, że wśród moich kolegów z klasy rozeszły by się szybko. Cóż, teraz już po ptakach. xD



Bajdełej, jeśli nie wiecie co napisać to naprawdę nawet "ładne" będzie wystarczające, bo będę wiedzieć, że ktoś tu jest, a nie że bot mi ładują wyświetlenia. :) Chętnie też dowiedziałabym się co chcielibyście częściej widzieć na moim blogu, może jest coś za czym tęsknicie z mojej strony? Byłaby wdzięczna za odrobinę aktywności z waszej strony. 
Miłego dnia!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D