6 paź 2020

Dlaczego warto zacząć sprzedawać na Etsy

Chociaż ja sama aktualnie nie sprzedaję na etsy nadal bardzo polecam, żeby zacząć się tam wystawiać. Międzynarodowa klientela oraz ilość ludzi tam kupujących nie równa się z niczym innym. Wystarczy włożyć trochę wysiłku, aby zamienić okazyjne sprzedawanie na regularne wysyłki, a może nawet i we własną firmę. Nie trzeba wcale prowadzić strony w języku angielskim, jest też duża grupach polaków przebywająca za granicą i oni również z radością robią zakupy rękodzieła. 

Moja przygoda z Etsy nie trwała długo, sklep prowadziłam przez niecały rok i cały mój wkład to było wystawienie przedmiotów i sprawdzenie hasztagów i opisu w etsy rank. Miałam 10 zamówień przez ten rok. Czy to mało? Nie, patrząc na ilość czasu, którą włożyłam, czyli praktycznie zero. Adekwatnie bym powiedziała. 
Do końca tygodnia postanowiłam wrócić na Etsy z Anatomicznymi Sercami. I choć wysyłka paczek za granicę jest utrudniona i trzeba pamiętać o wydłużonym czasie oczekiwania na przesyłkę nadal uważam, że warto zrobić jeszcze jedno podejście tam. ;)

Przesyłam poniżej link, gdzie otrzymacie pomoc i odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące Etsy. 
A jeśli jeszcze nie otworzyliście swojego sklepu to możecie zrobić to przez ten link, gdzie na starcie dostaniecie darmowe oferty do wystawienia. Dobry sposób na początek, aby płacić mniej. ;) 
Link do 40 darmowych ofert - https://etsy.me/30DvJNP


Niedługo na etsy znajdziecie anatomiczne serca - https://www.etsy.com/shop/MissAtomicHeart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D