4 mar 2021

Bardzo kwiatowy i kreatywny luty - podsumowanie

 Połowa lutego upłynęłam mi twórczo, zrobiłam bardzo dużo rzeczy. Niestety druga połowa to próbowanie codziennie rano wyjść z łóżka o normalnej godzinie i zrobienie czegokolwiek. Jak na razie ten niekreatywny stan trwa. 
Nie zrobiłam zdjęć wszystkiemu co stworzyłam w lutym, podrzucę wam następnym razem z podsumowaniem marca, w razie gdybym w marcu nic nie zrobiła. Większość z tej biżuterii jest dostępna na sklepie - https://artyferia.pl/butik/spalona-artystka
Oczywiście jeśli chcecie być na bieżąco, w miarę, z tym co tworzę zapraszam na instagram - https://www.instagram.com/spalona.artystka/


























Do zobaczenia za miesiąc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D