16 lip 2015

Przypinka MCR

Po przejściu z soczewkami nadal oczy mają różne wąty do mnie jak je przemęczę za bardzo i czy wiatr, czy słońce łzawią mi. Ale nie martwcie się, wiem jak na to zaradzać, tylko oczywiście zapominam. Krople do oczu siedzą grzecznie w kosmetyczce i tylko czekają jak je w końcu użyję. Jak na razie jestem mistrzem w robieniu zdjęć z załzawionymi oczami. xD
Zauważyłam jedną rzecz. Coraz rzadziej widuję na blogerze moje "znajome", czyli osoby, które niedługo po mnie zaczęły blogować. Znikają, czy może wchodzą w życie, nie wiem. Szkoda, bo do bardzo wielu osób się przywiązałam, ale jestem piekielnie nieśmiała i poza blogiem nie pogadam. Przy okazji, zbliżają się czwarte urodziny bloga, więc jak tylko wrócę z tych moich zagranicznych wojaży pomyślę nad jakimiś nagrodami dla wszystkich i dla tych, którzy są tu najaktywniejsi może, albo są najdłużej. Jeszcze nie wiem, ciągle myślę. ;)

Jeśli ktoś jest tu od niedawna to właśnie dla niego daję krótką retrospekcję i objaśnienia. MCR, czyli My Chemical Romance. Zespół, który mi towarzyszy od początku tworzenia i wywołuje skrajne emocje - aktualnie raczej te negatywne, typu smutek czy inny żal. Zespół po dwunastu latach zakończył działania, a ja nadal ich kocham.
Oczywista oczywistość w związku z tym, żeby co jakiś czas odświeżyć motyw biżuterii MCR-owej. Nie wychodzi mi to coraz lepiej, bo jakoś tak nie potrafię tej mojej miłości do zespołu przeładować w pracę, ale mój piórnik ma jeszcze sporo miejsca i przypinkę zaakceptuje. :D



Chyba zapomniałam zapytać. Czy podoba wam się takie tło zdjęć? Czyli biało na środku i trochę drewna wokół? Nie są za jasne zdjęcia, kadr jest ok? Litości, odpowiedzcie. :V
Miejcie wspaniałe popołudnie! 
Całuję ;*

11 komentarzy:

  1. Mnie jak najbardziej taki kadr odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna przypinka :D
    Ja się niezbyt znam na tłach o tego typu sprawach, ale według mnie jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło bardzo sympatyczne, wesołe jasne, miło się patrzy :) A przypinka mega, małe a cieszy :)
    http://badzsilny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna przypinka :)
    Moim zdaniem kadr jest dobry ;p

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę że ludzie odchodzą to to że się zmieniają i jest im ciężko z blogiem i mają inne priorytety ;)
    Przypinka jest super, też ich czasem słucham :>
    A ja mam zajebisty piórnik w kształcie kaktusa i się nim jaram :D Nie wiem czemu tutaj to piszę :p

    OdpowiedzUsuń
  6. kadr fajny :) Czysty i przejrzysty :) a przypinka jest urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Tło zdjęcia mi jak najbardziej odpowiada :) Przypinka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przypinka a tło też cudne ! :)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie Ci to wyszło, fajne kolory :D a kadr jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna przypinka, podoba mi się ten kropkowy wzór i niebieskie ,,zabrudzenie". Przy okazji będę musiała sobie obczaić ten zespół, bo nie kojarzę żadnej jego piosenki (proszę nie bić ;-;). I moim zdaniem tło zdjęć jest idealne :D
    PS Nominowałam cię do LBA :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna przypinka, a tło zdjęć jak najbardziej mi dopowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D