4 lis 2021

Jesienne klimaty w październiku

 Z tworzeniem nie było tak źle w październiku, chociaż nadal mam zaległości z sierpnia do pokazania. xD Wypstrykałam się z pomysłów jak na razie, mam duży stres przed sobą - ślub, co bardzo skutecznie blokuje mnie przed czymkolwiek. :X 











Oczywiście jeśli śledzicie mój profil na insta (https://www.instagram.com/spalona.artystka/) to jesteście na bieżąco, więc zachęcam do odwiedzania i obserwowania. :) A tutaj nadal pozostaje aktywna raz w miesiącu. 
Miłego miesiąca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D