2 kwi 2022

Kwartał minął

 Nic nie mam na usprawiedliwienie, zwyczajnie zapomniałam o blogu. Mogłabym zignorować już bloga na amen, ale z drugiej strony, tyle razy social media się "wysypywały", więc wolę mieć zabezpieczenie. :) 

Było ciut tworzone, trochę malowane, szyte, kolczyków asymetrycznych powstała kolejna porcja. W marcu byłam na wyjeździe, więc była mała przerwa. Modelina mi ostatnio nie podchodzi jako medium, ale zostało mi jej tyle, że mam plan po prostu ją zużyć. Bawię się trochę w edycję zdjęć w photoshopie, co można podglądać na insta - https://www.instagram.com/spalona.artystka/




























Po asymetryczne kolczyki zapraszam na https://www.vinted.pl/member/5962920-zuzathewitch 
Odkąd shopshood się wycofał nie ogarnęłam nowego miejsca na sprzedaż, znaczy, mam wykupiony abonament, ale coś się podpiąć nie mogę, a na informatyka brak funduszy, więc żyje się jak żyje. 
Widzimy się za miesiąc jak znowu nie przegapię, ciekawe czy uda mi się stworzyć coś z modeliny w końcu czy już kompletnie się wypaliłam. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D