19 sie 2023

Kwartał tworzenia

 Trzy miesiąca siedzenia za granicą mają trzy robótki na szydełku niedokończone. Niebieski miał być szalikiem, ale brakło włóczki, to samo spotkało lawendową koszulkę, blisko było. Serduszkowa girlanda niby dokończona, ale miała być dużo dłuższa tylko mi się nie chciało. Biżuteria powstała podczas urlopu. Wykorzystałam paczkę niespodziankę, która leżała od przynajmniej trzech lat, bo wyjątkowo nie lubię pomarańczowego. 
Aktualnie szydełkuję koszyczek na rzeczy i mam kilka resztek włóczek, z których ciężko coś stworzyć. Może to będzie dobra pora zabrać się w końcu za malowanie akwarelami. 







Do zobaczenia ponownie za kilka miesięcy, trzymajcie się. 

2 komentarze:

  1. Your blog is a beacon of clarity and conciseness in the online space.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for being a positive influence in the digital space, making it a better place.

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D