31 sie 2019

Urodziny bloga

Jak to minęło! Aż mnie trochę przeraża, bo doskonale pamiętam jak zakładałam bloga, jak pisałam pierwsze posty. Może nie odniosłam światowego ani nawet krajowego sukcesu, ale miło sobie powspominać początki. :)
Kiedyś pisałam tutaj codziennie, nie wiem jak udawało mi się po pierwsze tyle tworzyć, po drugie znajdować tyle czasu. :O Człowiek w szkole jakoś lepiej potrafił się zorganizować. xD
Z racji urodzin poniżej przygotowałam kody rabatowe na dwa butiki, w których sprzedaję. ;)
A już niedługo post zbiorczy z sierpnia! :)


Do poniedziałku 2.09 rabat -25% na wszystko:
Mała Fabryczka: Urodziny
Artyferia49631a 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D