18 kwi 2018

Proste niebieskie w złote paski - kolczyki

Poniedziałek miałam "niechcemisiowy", spędziłam prawie cały dzień grając w Simsy. To prawie to mała przerwa na założenie sklepu na Etsy. Strasznie powoli staram siebie przekonać, że warto dołożyć starań i skupić się nad budowaniem marki. Teraz są dobre warunki, pogoda do zdjęć świetna, jestem żywsza, ale niestety psychika nie zawsze chce ze mną współpracować. :') Muszę uwierzyć, że to ma sens, że kwiatowa biżuteria da sobie radę. 

Ja ostatnio nie dałam rady i chwilowo nowych kwiatów nie ma. Moje biurko wróciło do kuchni, gdzie nie mam miejsca, bałagan mam na nim totalny i zabranie się za sprzątanie mnie przerasta lekko. Ale jak tylko wrócę ze wsi zasadzam sobie kopa i tworzę biżutka do candy, a może i przy okazji coś mi się nawinie pod rękę do zrobienia. :)
Przedostatnia para kolczyków, którą stworzyłam ten jakiś czas temu. Robiłam loopy troszkę inaczej, na taką jakby owijkę, co według mnie wygląda bardziej profesjonalnie. Tutaj tego akurat nie widać, ale przy poprzednich było. Nawet przy takich prostych rzeczach staram się rozwijać i uczyć się czegoś nowego. 



Plan na dzisiaj - albo rower albo bardzo długi spacer. Potrzebuję dużo świeżego powietrza i ruchu. :'D
Miłego dnia!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D