28 kwi 2018

Fioletowe elegantki kolczyki

Laptop wylądował w naprawie na tydzień, więc środowy post siłą rzeczy nie wylądował. W piątek wywiało mnie na miasto i w sobotę odsypiałam aż zapomniałam jaki dzień tygodnia jest. Strata niewielka, bo i tak pokazałabym to samo co dzisiaj, bo za modelinę zabrałam się dopiero w poniedziałek i chyba dopiero w kolejny poniedziałek skończę. xD Na wtorek mam coś zaplanowane, więc zabiorę się na pewno za kwiaty. Ogólnie to trochę więcej pojawiam się na insta stories, jak chcecie możecie zajrzeć - spalona.artystka. :)

Obiecuję, kolejny post będzie roślinno-kwiatowy. Tylko jakoś mi się tak schodzi z tym, znowu. :C Dużo kwiatów mam za to w wersji fotograficznej, chociaż tyle. 




Kończę i biorę się za cokolwiek co nie jest internetem. 
Miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D