19 maj 2018

Księżycowe kolczyki

Chwilowo z tworzenia dupa, bo jestem pochłonięta poszukiwaniem sukienki na wesele, które jest za dwa tygodnie. Jestem zbyt wymagająca i chyba w końcu sama się nauczę szyć. :V Przejrzałam już chyba całe allegro i w ogóle cały internet. W galerii i sklepach nic nie ma. Nie znoszę robić zakupów jak muszę coś kupić. :C Mam nadzieję, że zdążę sobie dorobić biżuterię do sukienki. 

Kolejne księżyce. Wiem, troszkę nudnawo, ale taką miałam wenę. Wolę taką niż żadną. Są oczywiście kompletem do naszyjnika. Podoba mi się jak tu wyszła mi galaktyka namalowana. Zdjęcia mało pasujące do tematu, ale do tego już nie miałam weny. 



Rany, tydzień minął mi strasznie szybko. Niech to zwolni trochę. :V
Miłego dnia!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D