1 maj 2020

Kwiecień - jeden z bardziej twórczych miesięcy

Kwiecień plecień, bo przeplata trochę kreatywności, trochę desperackich prób ogarnięcia życia w obecnej sytuacji wirusowej. Ale serio, zrobiłam zdecydowanie więcej kreatywnych rzeczy niż od stycznia, ale nadal jakoś tak jest dziwnie, jakby coś było nie tak (pomijając pozamykane sklepy i ogólne wtf). Jakby sprężynka kreatywności czasami się zacięła, a potem nagle brzdęk! I siedzę od rana do wieczora nad rzeczami do tworzenia. Chciałabym żeby to było płynniejsze i częstsze, ale dobrych sześciu lat mam z tym problem i raczej muszę wychodzić powoli z tych niemocy. :')
Kilka rzeczy na początku miesiąca powstało, bo miałam szalony pomysł wyzwania 30-dniowego, gdzie codziennie nagrywam filmik z tworzenia czegoś, ale bądźmy szczerzy - nie było to ani trochę realistyczne, przynajmniej jeszcze nie teraz. Na końcu wrzucę link do yt jakby ktoś chciał.
Powstało sporo serc, bo uwielbiam je tworzyć nawet jeśli jest przerwa od ich sprzedaży. Anatomiczne serca jako biżuteria to moje oczko w głowie. xD
Troszkę maziałam akwarelami, ale przy tak ogromnych przerwach postęp jest żaden. Dorwałam się do haftu, z tym trochę lepiej mi idzie, ale jako, że robię to na ubraniach to staram się myśleć co robię, a nie haftować dla samego haftowania.
Miałam też przygodę z nieco innym stylem biżuterii z modeliny, takie leśne klimaty. Klucz jest pracą w konkursie i możecie jeszcze oddać głos na nią na fejsie. KLIKNIJ I ZOSTAW LIKE
W końcu staram się robić jakieś ciekawsze zdjęcia niż rzecz leży na kartonie, ale czasem i do tego nie mam weny.
A co u was słychać? :D


















Garść linków, bo nie każdy może zna:
Vinted (ubrania,ale też biżu z o wiele tańszą wysyłką)
Instagram (dużo fajnych zdjęć nie tylko biżu)
Butik (jeśli ktoś chce wesprzeć mini przedsiębiorcę)
Youtube (jak ktoś chce obejrzeć co nagrałam i może co jeszcze nagram)

Trzymajcie się wszyscy, zachowajcie trzeźwe myślenie. ;)
Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D