17 sty 2012

Zanudzam

Ledwo wyzdrowiałam , znów choruje. No, może nie do końca, ale nie czuję się najlepiej.
Miałam wstawić zdjęcia moich nowych wytworów modelinowych . Niestety będzie z tym problem . Aparat mi szwankuje. Jest jeszcze gorzej niż było. Próbowałam zrobić aparatem w moim telefonie. Nic z tego. Będziecie musieli poczekać na nowości. Chwilowo, zostają Candy i ewentualnie moja powieść.
Przepraszam was, że zanudzam bez składu i ładu, ale musiałam ostrzec. ;)

Jeszcze 2 tygodnie i ferie! Nareszcie wypocznę jak należy . ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D