31 sty 2018

Naszyjnik z perełką

Mam w planach zrobienie bardzo dobrego jedzenia, ale po drodze muszę posprzątać i zrobić zakupy. Wcześniej robiłam zdjęcia kolczykom, które wyprzedaję na allegro. Zapraszam do zajrzenia. ;) Obróbka zdjęć, gdy wszystko mogę hurtowo zrobić w photoshopie, a balans bieli aparat sam ogarnia to sama przyjemność, chociaż skończyłam dopiero po godzinie. Kolana mnie bolą strasznie od bycia w jednej pozycji przy aparacie, a ramiona od za wysokiego blatu przy obrabianiu zdjęć. Gotowanie jawi mi się jako miła gimnastyka. xD 

Chciałam zrobić sobie coś drobnego, co mogłabym założyć do swetrów. Miałam już gotowy łańcuszek, brakowało tylko koralika. Wybrałam prezent od podajże Passionroom, od bardzo dawna u mnie leżał, a że jest jeden to nie mogłam wymyślić co z niego zrobić. A tak przysiadłam, przyczepiłam i teraz pasuje mi nawet do włosów, które od wczoraj są paskudnie marchewkowe. :'D




Przypominam o rozdaniu walentynkowym! :D
Miłego dnia!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D