23 sty 2019

Dużo nowych anatomicznych serc

Odwiedzam was, bo zrobiłam rzecz. Znaczy, zrobiłam dużo rzeczy, ale jedną konkretną - założyłam nowy fanpage. W zasadzie side page dla moich anatomicznych serduszek, ponieważ postanowiłam skupić się bardziej na nich. 
Od dnia przedwczorajszego trzy znalazły swój nowy dom i tak, chwalę się, bo rzadko mi się to zdarza. :')

Nowy fanpage nosi nazwę Miss Atomic Heart, na Etsy również znajdziecie mnie pod tą nazwą. :)
Mała Fabryczka nadal ze Spaloną Artystką, ale tam również znajdziecie serca. :D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D