8 lut 2019

Biżuteria, którą stworzyłam jak mnie na blogu nie było

Czysty misz-masz. Moje brokatowe stwory, które przez jakieś dwa tygodnie namiętnie tworzyłam. Moim ulubionym jest naszyjnik z księżycem i gwiazdkową zawieszką. ;) Trochę bardzo marnych prób wire-wrappingu. Zawieszka kropelka powstała pierwsza, kolczyki z turkusami ostatnie. Drutu mam jeszcze kawał i mam zamiar dalej kombinować w nieco bardziej skomplikowane wzory. :D 

Fanpage z anatomicznymi sercami rośnie w siłę, zapraszam - MISS ATOMIC HEART  
Aktualnie można zamówić u mnie spersonalizowaną wersję serc - cokolwiek Ci się zamarzy ja to (postaram się) wykonam. <3 E-mail: spalona.artystka@wp.pl lub wiadomość priv na fb. 
Jeśli lubicie wspierać rękodzielników możecie udostępnić mój fanpage u siebie lub zostawić jakieś miłe słowo. :D Dajcie znać, a odwdzięczę się. :3










Słoneczko miło mnie grzeje, więc zabieram się za zamówienia i może coś jeszcze odrutuję dzisiaj. :D 
Instagram : spalona.artystka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D