24 maj 2012

Paczka

Przyszła do mnie paczka z wygraną od Kasi  . Dziękuję Ci!
Strasznie miło wygrać  w jakimś konkursie lub candy. Jak tylko zobaczyłam paczkę po powrocie do domu serce zaczęło mi szaleć z radości :D
Pokaże wam zdjęcia, które zrobiłam. 
 Mniam <3
  Gwiazdki nie wytrzymały transportu, ale trudno. Mam klej, przywrócę je do użytku :D

 Wypas totalny. Już widzę klatkę na mojej szyi na balu gimnazjalnym :P

 W rzeczywistości trochę inny kolor.
 Herbatki na zimniejsze dni :D

 Oraz pocztówka z Tarnowa. Naprawdę to miasto jest piękne.
Do zobaczyska!
Całuję ;*

11 komentarzy:

  1. ;) Prinsessa najważniejsza ;) <3 mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, ta delikatność obchodzenia się z listami na poczcie...
    Bardzo się cieszę, że się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej ^^

    Pozdrawiam. Czarna.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej:)mi to się jeszcze nigdy nie zdarzyło:D

    i dziękuję za miłe słowa u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Fajne te nagrody ;**

    www.toosweetcookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, zawieszka jest wspaniała :).

    zapraszam do siebie, może przy okazji weźmiesz udział w konkursie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podoba mi się ten szkielecik

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D