22 maj 2012

Siemka!

 Kogo nie obchodzi co się u mnie działo zjeżdża niżej i ogląda poprzednie posty :P
Wpadam na kilka chwil, bo muszę ćwiczyć Poldzia. W końcu za tydzień mam bal. Od wczoraj wszystkie trzy klasy gimnazjum są maltretowane przez moją wychowawczynię i panią od wf. Tańczymy po dwie godziny mniej więcej. Mój partner wydaję się nie zadowolony, że ze mną tańczy ... 
Ja jestem dzika. Nie mam sukienki, nie mam butów. Nic nie mam na bal i wiem, że nic nie znajdę. :D (pesymistka)
Jutro podeślę wam kolejną porcję zdjęć. I może zbiorę się i porobię z modeliny :)
Mam ochotę kupić sobie pullipa, ale cena mnie przeraża .
Ja chcę na koncert My Chemical Romance. Jakby ktoś wiedział czy mają zaplanowany jakiś w Polsce to niech da znać. Ja umieram .
Koniec biadolenia. Idę tańczyć . raz, dwa, trzy ...
Całuję ;*

1 komentarz:

  1. Nie martw się, na pewno coś znajdziesz :))
    A propo koncertu - był w zeszłym roku na Orange Warsaw Festiwal więc wątpie o szybkie przybycie MCR do Polski.
    Pozdrawiam, Zuzia xD (tak, również mam tak na imię)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D