9 maj 2012

Przerwa

Jak tytuł głosi Zuzka robi sobie przerwę od blogowania. Nie na długo podejrzewam, bo w sobotę wrócę (chyba) . Zrobię parę postów na "zapas" i będą dodawane jak ja będę się opalać nad Bałtykiem :D Mam nadzieję, że parę osób wpadnie tu jak mnie nie będzie i poprzegląda moje starsze prace xD Ja się nie obrażę jak by też ktoś jakiś mały komentarzyk napisał ... Ale to pewnie za dużo szczęścia .
Rozpoczęłam również intensywne prace nad drugim blogiem, na razie nie oficjalnie, z innego konta. Jeśli efekty mnie zadowolą uruchomię go oficjalnie.
To tyle na dziś .
Całuję ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D