10 lut 2018

Inspiracje #57

Wiem, że w ostatnim poście na fanpage'u pisałam, że będę przywoływać już wiosnę, ale trafiłam na piękne zdjęcia Polski w zimowej szacie i nie mogłam się powstrzymać, żeby nie dodać kilku zdjęć w formie inspiracji. W końcu to luty, najzimniejszy miesiąc, w teorii. 
U mnie takich ilości śniegu nie ma, ale na tygodniu cienka warstwa zalegała. Długo jej nie było, to chyba było takie przypomnienie, że do wiosny daleko. xD 
Zdjęcia możecie znaleźć u mnie na pitereście , skąd w większości przejdziecie do właścicieli zdjęć. 


Pora wrócić do planowania dnia, bo praca w domu mnie jeszcze bardziej rozbija niż taka normalna. :V 
Miłego dnia!
Całuję  :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D