28 mar 2018

Komplet różanej biżuterii

Jedyne co wiosenne u mnie w okolicy to kwiaty na mojej półce. Nie mam co ze sobą zrobić, bo normalnie o tej porze roku jeździłam rowerem i chodziłam na spacery do lasu, a nie mogę tego teraz robić, bo mroźny wiatr za bardzo uszkadza mi zatoki. Zresztą co to za przyjemność jeździć rowerem jak ci śnieg w twarz pada. :V Pozostaje mi sprzątać i nadrabiać filmowe zaległości. 

Wyprodukowałam taki uroczy różany komplet na wymianę z Panną Kajką. Miałyśmy już dawno przeprowadzić wymianę, ale jakoś się zeszło, że dopiero teraz się udało. Prace miały być niespodzianką, dostałam tylko wytyczne w postaci kwiatów i tego, że może to być komplet. Ostatnia róża, którą zrobiłam (link TU) nie przypadła mi do gustu. Czułam, że za mało się postarałam. Te za to wyszły mi tak troszkę bardziej jak piwonie, ponieważ chwilę wcześniej lepiłam właśnie piwonie i został mi odruch formowania płatków. Stwierdziłam jednak, że nie ma co zaczynać jeszcze raz, bo takie różyczki też ładnie wyglądają. Udało mi się wymieszać idealną ilość kolorowej modeliny w proporcji do transparentnej, tak że w końcu mam tą lekką przeźroczystość. Wcześniej dawałam za dużo koloru i przy wypiekaniu nic się nie działo. Zużyłam też resztę lekko już stwardniałej miętowej Fimo effect i jeszcze trochę, a będę musiała znowu uzupełnić zapasy. 
Komplet wykonałam w tam samym stylu co ten naszyjnik. I chyba spróbuję zostać przy tym sposobie tworzenia. :)

naszyjnik z różami, naszyjnik handmade, róże z modeliny, nietypowa biżuteria

prezent handmade, biżuteria handmade, róże z modeliny, naszyjnik z różami, różany naszyjnik, ciekawy naszyjnik, wiosenny naszyjnik, wiosenna biżuteria

prezent handmade, biżuteria handmade, róże z modeliny, naszyjnik z różami, różany naszyjnik, ciekawy naszyjnik, wiosenny naszyjnik, wiosenna biżuteria

prezent handmade, biżuteria handmade, róże z modeliny, naszyjnik z różami, różany naszyjnik, ciekawy naszyjnik, wiosenny naszyjnik, wiosenna biżuteria


kolczyki handmade, biżuteria handmade, biżuteria na prezent, wiszące kolczyki, kolczyki z różami





Ja w wymiance dostałam cudowną bransoletkę oraz malutkie i urocze kolczyki (oraz dużo słodyczy, których już prawie nie ma xD) :D
Miłego wieczora!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D