31 maj 2017

Naszyjnik z piwoniami

Szlag mnie trafi mocny, nie mogę podłączyć wtyczki do Photoshopa, a przed chwilą w ogóle mnie wywaliło i kazało pisać do supportu, bo błąd. Czy ja nie mogę spokojnie przerabiać zdjęć tylko cyrki musi mi odstawiać? :V Na dzisiejsze zdjęcia patrzeć nie mogę, bez RAW nie byłam w stanie zapanować nad kolorem i rozjaśnieniem, bo co innego w PS, co innego na blogerze. Dlaczego? Nie wiem, wszystko mam prawidłowo ustawione.

Postanowiłam mocniej skupić się na kwiatach. Przez ostatnie dwa tygodnie lepiłam częściej niż przez ostatnie pół roku. Może jak utrzymam to tempo to na kolejne urodziny bloga będę mogła podrzucić fajną nagrodę. :3 To drugi naszyjnik w takim stylu, prekursor jest konkursowy, więc w piątek będzie w albumie konkursowym Royal Stone. Na fanpage'u będzie udostępnione zdjęcie do polubienia. :D 
Wstawiam tę pracę na wyzwanie Szuflady.

EDIT. Podmieniłam zdjęcia na ładniejsze. ;)







Miłego dnia!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D