23 lis 2019

Lista galerii rękodzielniczych

Miałam ostatnio dylemat - gdzie jeszcze wystawiać biżuterię, więc sporządziłam listę i przy okazji podzielę się nią z wami. Jak to określam - krótko i treściwie.
  1. Artillo - 25%

    Największa prowizja, co jest zdecydowanym minusem. Trochę uciążliwe wystawianie ofert, aczkolwiek mogło się to zmienić od wiosny, bo ostatnim razem logowałam się tam właśnie wtedy. Najsłabsza sprzedaż. Mało fanów na fb oraz zaangażowania ze strony tychże fanów pod postami.
  2. Trendymania - 20%

    Nie byłam tam zalogowana, więc na tematy wystawiania ofert się nie wypowiem. Strona na facebooku wygląda zachęcająco, pomimo niewielkiej ilości fanów spore zaangażowanie, co może przekładać się na dobrą sprzedaż.
  3. Kuferart - 20%

    Wystawianie w porządku. Facebook średnio żywy, zaangażowanie umiarkowane. Minus dla mnie - po zakupie przelew otrzymujecie dopiero 25 dniach od potwierdzenia wysłania przesyłki. Drugi minus - trzeba wysłać z numerem nadania, czego ja nie lubię robić, bo zwyczajnie nie mam czasu na uzupełnianie papierów. Kojarzę tylko dwie opcje - kurier i poczta.
  4. Decobazaar - 19%

    Jedna z większych, jeśli nie największych aktualnie galerii. Ja miałam stamtąd tylko jedną sprzedaż i wycofałam się, bo pomimo reklamy i wystawiania ofert regularnie spadały one w wyszukiwaniu. Dodawanie produktu proste, od razu widać ile dostaniemy po odliczeniu prowizji. Brak możliwości dodania własnej opcji wysyłki. Facebook z dużą ilością fanów, aczkolwiek zaangażowanie raczej średnie.
  5. Pakamera - 18,7%

     Najbardziej znane i reklamowane miejsce. Trudno się przebić na stronie jak i dostać do projektantów. Na facebooku podbijają sobie zasięgi śmiesznymi filmikami, nie wiem czy to plus. Mój powód odrzucenia - przyjmują wyłącznie twórców z pełnymi kolekcjami. Rozsądne.
  6. Art-madam - 18,7%

    Nie pamiętam, ale chyba nie byłam zalogowana tam. Pomimo fanów na fb małe zaangażowanie.
  7. Mała Fabryczka - 14%

    Tu sprzedaje na porządku dziennym. Facebook z całkiem niezłym zaangażowaniem. Wystawianie produktów proste i szybkie. Płatność prowizji na koniec miesiąca, podsumowane, aczkolwiek wygodniej byłoby móc płacić z poziomu strony, bo często zapominam im zapłacić. Od 2017 miałam tam dwanaście zamówień, jak na mnie - całkiem spoko.
  8. Artyferia - 14%

    Bardzo lubię tą stronę, wygodna w obsłudze, wygląda porządnie. Administracja bardzo pomocna. Zaangażowanie na facebooku umiarkowane. Na początek polecam, ciężko się zrazić.
  9. Ruda Klara - 10%

    Strona wygląda ładnie. Facebooka nie posiada. Nie mam tam konta, więc ciężko coś więcej powiedzieć. Dobre miejsce dla kogoś z małym budżetem, gdy chce zarobić więcej.
  10. Ruda Kura - 8%

    Bardzo prosta strona. Miałam tam dwie sprzedaże, żadnych problemów. Trochę irytujące wystawianie produktów, chwile zajmuje. Posiada facebook, prowadzony raczej bardziej po macoszemu. Najtańsza opcja, więc raczej na zasadzie radź sobie sam. 

Jeśli było to dla was w jakiś sposób pomocne możecie dać znać w komentarzu. Oczywiście prowizje mogą się zmieniać na przestrzeni miesięcy bądź lat, warto to mieć na uwadze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D