30 kwi 2012

Inspiracje # 5

Dzisiaj inspirację owocowe. :D
 Modelinę mam wypieczoną. Wszystko cacy , glanc . A tu suprajs ! Aparat nie robi zdjęć (o.o) Nie ogarniam tego ani trochę.








Owoce na patyku czekają na wyprodukowanie. xD Czekam tylko na truskawki :D
Jak dla mnie moczenie truskawek , czy jakichkolwiek owoców w czekoladzie to zbrodnia ... Ale weź się powstrzymaj :P
P.S. Jutro spróbuje odpalić aparat i może sięuda.
Całuję ;*
P.S.2 Godzina 19.40, a na dworze 30 stopni. 
To się nazywa upał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D