14 maj 2017

Kolczyki frędzelki część druga

Cudowna pogoda nie pozwala mi siedzieć w domu. Cieszę się, bo wreszcie jest temperatura do której jestem stworzona. Chociaż oczywiście teraz jeszcze bardziej nie chce mi się myśleć o jakiejkolwiek pracy, ale tak bywa. :'D Oh, gdybym tylko umiała handlować biżuterią. :V

Dziś serwuję kolczyki idealnie wakacyjne. Mi kolorystyką przypominają lody gałkowe oraz ogólnie wakacje. Możecie je kupić tutaj: (polecam się na dzień mamy)  http://srebrnaagrafka.pl/sklep/spalonaartystka 




Wracam na dwór łapać słońce. :)
Miłego dnia!
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D