3 maj 2017

Podwójny choker z rzemienia

Ostatnio przedobrzyłam ze spacerami i dzisiaj siedzę z zakwasami tam, gdzie nie myślałam, że je mogę mieć. :'D Ale było warto, dawno nie byłam nad wodą i brakowało mi szumu fal, nawet takich małych. Planuję odwiedzić morze albo jakieś jeziora, nie wiem jeszcze, zależy gdzie będę miała najlepsze połączenie. I czy pogoda będzie się nadawać do czegokolwiek, bo jak na razie to zamarzłabym. :C 

Do pokazania mam choker inspirowany tymi instagramowymi. Dostałam od Korallo rzemień i rurki metalowe, trochę zajęło mi zanim wymyśliłam coś, a w końcu postawiłam na możliwą prostotę. Nie umiem robić zdjęć tego typu biżuterii (ps. w ogóle nie umiem robić zdjęć biżuterii :V), a na mnie to, że ma ostrość mi wystarcza. :'D






Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D