22 sie 2012

Informacje dnia

Cześć wszystkim, którzy widują jeszcze tego bloga.
W przyszłym tygodniu zakończenie mojego candy. Nie liczyłam, że zapiszę się więcej niż 10 osób. Hm... Mam naprawdę niską samoocenę, jeśli idzie o to. xD
Mam w planach wielkie zmiany na blogu. Nie sama zmiana tła czy ustawienia, ale serio coś wielkiego.
Ale to jeszcze trochę. ;)
Ile razy wspominałam wam o tym, że piszę? Chyba kilkakrotnie. A o tym, że zrobię bloga pisarskiego? Ze dwa razy na pewno. I powoli w głowie kotli mi się, żeby w końcu się spiąć i zrobić go. W sumie nawet mam plan dotyczący przebiegu postów i takie tam inne. Nosi mnie od dłuższego czasu na coś innego niż handmade. Za dużo kopiarstwa widzę wszędzie.
Nie bójcie się, modeliny nie opuszczę. Za fajna jest zabawa z lepieniem. Ale na tym nigdy się nie zarobi, więc myślę o poważniejszych aspektach moich kilkudziesięciu mniej lub bardziej ukrytych talentach. ;)
A tak ogólnie i luźno. Jak mijają wakacje? Bo ja już trzeci tydzień jestem zaziębiona. Męka. Ale dzięki książką idzie jakoś żyć. ;P

Całuję ;*

5 komentarzy:

  1. To dobrze ,że nadal będziesz lepic. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to zakładaj tego pisarskiego i daj znać :D Ja teraz zakładam handmade i take pamiętnikowe, bo modowe mi się już znudziło :) Niedługo pierwszy post, ale jak na razie wszystko jest w budowie ^^
    Dam znać jak już założę i myślę, że ci się spodoba :D

    Pozadrawiam,
    ULA

    OdpowiedzUsuń
  3. No to trzymam kciuki:) też od czasu do czasu coś piszę, ale jak na razie zakopuję to głęboko w szafie i tam to pewnie pozostanie;) gratuluję odwagi, bo ja jakoś tak nie mogę:D a co do zmiany ustawień na Twoim blogu, to już się nie mogę doczekać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. hej ;d mam takie pytanie :)Sprzedajesz foremki? np.takie jak w candy ? Wiem, że nie wygram a spodobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w pisaniu nowego bloga ; )

    obowiązkowo zapraszam do mnie : myrockinrobin.blogspot.com : ) !

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D