17 sie 2012

Kolczyki turkusy

 Edit. Kolczyki zostały rozebrane i przerobione na bransoletkę. :)
Kamienie były w promocji, więc czemu nie wziąć ich? :D Odpowiedź się nasuwa sama. Brać i to natychmiast. xD
W sumie nie wiedziałam co konkretnie chce z nich zrobić. Ale już skoro przyszły dwie sztuki to jedyne co przyszło mi na myśl to kolczyki. Trochę kombinowałam zanim stworzyłam je takie jak obecnie wyglądają.
Znów jedno zdjęcie. Nie lubię dodawać ich pojedynczo, ale co poradzisz, gdy aparat nadaje się tylko do robienia krajobrazów? Nic. Muszę zacisnąć zęby i czekać na Gwiazdkę.
XoXo
Zuza
Ps. Nie zmieniam podpisu, impuls chwili. ;)

4 komentarze:

  1. Kolczyki, do tego turkusowe i z kamieniem, czyli wszystko, co mi potrzeba do jako takiego szczęście. Śliczne są *.*
    Pozdrawiam, Czarna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj, szkoda, że rozebrałaś kolczyki, bo wyglądały niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D