26 paź 2013

Naszyjnik z kluczem

Witam was w ten całkiem ciepły, sobotni dzień. Moje rozleniwienie osiągnęło apogeum i leżakuję właśnie pod kołdrą, na parapecie obok stoi sobie herbata oraz kanapki i ani trochę nie chce mi się ruszyć gdziekolwiek. A mogłabym próbować wyciągnąć znajomą na zdjęcia albo sama pójść do lasu, bo nie wieje tak bardzo. Albo pojechać po modelinę czy inne potrzebne mi rzeczy. Albo chociaż złapać parę słonecznych promieni. Nie. Leń mnie trzyma i doskonale wiem, że dzisiaj ani jutro nigdzie się nie ruszę. No chyba, że do kuchni i z powrotem. :D
Koralik kupiłam w okolicznej pasmanterii, ale to był ostatni raz, bo cenę to to miało kosmiczną. Wzięłam wyłącznie ze względu na kolor. Jest piękny. *.* Na zdjęciu widać jakby był taki skrzywiony, czy coś, ale normalnie tego nie widać. 
Złączenie koralika z kluczem było kwestią częściowego przypadku. Po prost przykładałam wszystko do wszystkiego i tak się stało, że te dwa elementy przypasowały do siebie. :D 
Spodobał mi się ten naszyjnik, ale chwilowo nie mam jak go nosić, bo skończyły mi się karabińczyki. Prawie wszystko mi się skończyło. ;_; Czuję się jak bardzo ubogi student. Ostatnią kasę wydałam na dwie pary butów i torebkę oraz paczkę gorzkiej czekolady. :/ 



Nie chce mi się myśleć, że październik się już kończy. Mam wrażenie, że dopiero co poszłam do szkoły, a tu już drugi miesiąc uciekł. I jeszcze to, że za niedługo będę co chwila patrzeć za okno czy śnieg nie spadł. Strasznie ciężko idzie mi się pogodzić z tak szybko uciekającym czasem. :/ 
Koniec marudzenia i do prawdopodobnie poniedziałku. ;)
Całuję ;*

21 komentarzy:

  1. U mnie pada ;_____;
    A kolor jest obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, ale ta kuleczka do mnie nie przemawia :)

    Zapraszam do mnie! http://holdwind-stuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny naszyjnik <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie tego koralika z kluczem wyszło ci naprawde świetnie...brawo, brawo!!!
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za wypowiedź :) wiem przez to, że przeczytałaś całą notkę. dużo jest takich ludzi, co patrzy tylko na zdjęcia, a jak wyróżnię kto jest modelką, to i tak piszą że ładnie wyszłam :D
    a ja nie lubię leżeć długo w łóżku, więc od rana na nogach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też cały dzień spędziłam w łóżku. Wyszłam tylko na 2 minuty do sklepu, który mam po domem po czekoladę.
    Naszyjnik super. Kolor koralika jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. kuleczka dodaje uroku ; ) czekam na pierwszy śnieg!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Weekend jest od tego, aby odpocząć więc nie czuj wyrzutów sumienia :)
    Kluczyk w tym wisiorku bardzo mnie urzekł :) Taki detal, a jak cieszy oko :)
    OBSERWUJĘ :**

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że nie jest na dłuższym łańcuszku, ale i tak mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ;) I miło poznać kogoś, równie "lazy" jak ja :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny. : )
    Leń, skąd ja to znam. I akurat najbardziej uaktywnia się w weekend, gdy mam tyle planów. -.-
    Niestety, czas tak szybko ucieka. Choć chętnie zobaczyłabym pierwszy śnieg, chciałabym zimę to z drugiej strony nie chcę, żeby to wszystko tak szybko mijało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny :D ,ale ja bym zrobiła dłuższy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest duper, ale ja też wolałabym żeby był dłuższy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i był by fajniejszy dłuższy, ale i tak przecież żadna z was go nie kupi, a ja lubię krótkie naszyjniki. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny kluczyk, ciekawy pomysł :D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D