24 mar 2013

Rudy łep + wyznania uzależnionej

Jestem uzależniona od farbowania włosów. :X
Od piątej klasy podstawówki farbuję włosy. Pierwsze co było to czerwone pasemka odnawiane co pół roku. W którejś klasie miałam włosy farbowane na brąz. Potem na czerwono - całe. Rudy też już był. W zeszłym roku znów brąz - czekoladowy. Ostatnio były glonikowate pasemka.
Dwa tygodnie temu farbowałam na rudo. Dla zainteresowanych z Joanny "płomienna iskra". Miał wyjść szał, dziki pomarańcz, a wyszło jak zwykle.
W planach niebieski i powrót do brązu, bo w ciemnym mi najładniej. <Skromność> :D

 
Taki suchawy post, bo czuję niechęć do jutrzeszego powrótu do szkoły.
Może później też coś dodam.
Całuję ;*

13 komentarzy:

  1. Ładny Blog ♥ . Jej to dosyć szybko zaczęłaś farbować swoje włosy . Ładnie ci w tych rudych ; ) zapraszam także do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Obserwuję i liczę na rewanż ; * Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudee *-* Zawsze chcialam sobię przefarbowac tak włosy chociażby szamponetką :D

    Zapraszam na nowy post (powrót) : http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie ci w rudych, tak naturalnie. ja też rozjaśniałam joanną, z popielatobrązu mam rudopopielatoblondobrąz :) zmaina nie jest spektakularna, ale do zauważenia. teraz mam tylko dylemat, czy odrosty też rozjaśniać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ci w rudym, myślałam, że naturalne takie masz xD
    Ale eksperymentów u siebie przeprowadzać nie będę, boję się efektu ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie ci w rudym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej , ale tu ładnie *.* Zapraszam do siebie ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. moją jedyną farbą była wiśnia na spód włosów (ok.1/3 całych włosów), teraz to taki lekko rudo-miedziany kolor jest ale i tak ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor ^^ Fajny post :D Już polubiłam Cię na fb

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie Ci w tym kolorze :)
    Masz mój like :)

    OdpowiedzUsuń
  10. NIGDY nie farbowałam i nie zamierza, bo włosy się niszczą x.x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tego są odżywki, żeby się nie niszczyły. ;D

      Usuń
  11. Nigdy bym nie pofarbowała włosów *_* no chyba, że na styl ombre.

    OdpowiedzUsuń
  12. love your blog.
    wanna follow each oither???

    www.esraestella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D