22 mar 2013

Ramka na kolczyki - przerabiam przerobione

Nikomu nie trzeba przypominać co dziś za dzień. Cudowny i wyczekiwany piątek. I nareszcie mogę zasnąć z książką i w ubraniu nie martwiąc się, że następnego dnia nie dam rady doprowadzić wyglądu do stanu jako-takiego. ;D
Ramkę widziałyście już tu. W upalny, lipcowy dzień z nudów przerobiłam ramkę, a teraz w zimny, marcowy wieczór przerobiłam przerobione. Sznureczek, na którym wisiały kolczyki się urwał i musiałam wykombinować co zrobić, bo inaczej biżuteria musiałaby skończyć w pudełku. Z pomocą przyszła Zszywka.pl i jedna z inspiracji. Firankę o drobnych oczkach znalazłam, opakowanie magika miałam na zużycie, więc nie było większego problemu.
Zdjęcia robione wcześnie rano, więc nie grzeszą jakością.
 
 
 
 
Całuję ;*

10 komentarzy:

  1. Pomysł fajny. Ale ja wolę trzymać biżu w pudełeczkach. Nie czarnieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł :) ciekawe to wygląda.

    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Może kiedyś takie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Firanka ? Nigdy bym nie pomyślała o czymś takim xD
    Fajnie wygląda, ja mam na to masę pudełek.

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam podróż z blogowaniem. :)
    www.DOLCESUENO.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. łii, ale fajne, ja wolę chaos! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi pasuje się zaopatrzyć w taki stojak na kolczyki:)

    zapraszam do mnie, obserwujemy?;>
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D