8 cze 2016

Matowe perełki w jeżynowym kolorze

Którędy wychodzi się na ludzi? Bo chwilowo chyba się zgubiłam. Troszkę utknęłam w martwym punkcie i tylko wyjazd na te parę dni uratuje mnie od niechybnej śmierci z nudów. Nie wiem jak szukać pracy, żeby ją znaleźć. Nie wiem jak obsługiwać się wszelkimi urzędami, rozmawiać z ludźmi. Zdecydowanie nie byłam przygotowana do zakończenia nauki. :C 
Czy byłby tu ktoś chętny na wymianę? Dawno żadnej paczki nie dostałam ani nie wysłałam, a ostatnio przypomniało mi się jakie to fajne było dostać taką niespodziankę. :D

Kolejny post, któremu patronuje Qrkoko. xD Tym razem ogarnęłam wiązanie bransoletek, tak aby się nie rozwiązywały ani żeby nie używać zacisków. :D Tak technicznie nie mam zielonego pojęcia po co kupowałam te koraliki, bo wcześniej nie miałam jakiejś większej ochoty na bransoletki na gumce.  Ale cóż, do tego już nie dojdę. xD Dzięki tym przekładkom bransoletka wyszła elegancka i w ogóle stwierdzam, że przekładki z cyrkoniami są świetne, tylko nie można ich za dużo użyć, bo wychodzi wioska. :'D




Zabieram się za kończenie maratonu lepienia z modeliny. Od niedzieli tworzę coś po trochu, ale nie mam wystarczającej siły, żeby zrobić wszystko za jednym zamachem. Za bardzo kruszy mi się masa i wyrabianie jej zajmuje mi połowę czasu. :V Ale stwierdziłam, że zużyję wszystko co mam, a potem zrobię sobie wielkie zakupy świeżej modeliny. :D
Miłego dnia!
Całuję :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D