2 sie 2017

Inspiracje #55 - dzień nad jeziorem

Dawno nie było takiego inspirującego posta, więc dzisiaj na pierwszy post sierpnia pozwoliłam go sobie zrobić. :) Wybrałam temat jezior (chyba wszystkie na zdjęciach to jeziora...). Marzę, że mnie kiedyś wyniesie nad jakieś, ale póki co raczej mogę sobie marzyć.  
Wszystkie zdjęcia pochodzą z Pinteresta. Są zapisane u mnie na tablicy, więc jak ktoś chce się dowiedzieć kim jest autor to zapraszam. :)

unevxntful:  my blog will make you smile
Pinterest // SarPittman
Stare Sady, Mazury, Poland.
wanderingredleaves: Sara Delić
Najpiękniejsze Polskie Krajobrazy  Wędkarz na jeziorze Turawskim.Beautiful Lake House Engagement Shoot in Poland

Starałam się wybierać w większości polskie widoki, więc niektóre możecie kojarzyć. :)
Miłego dnia!
Całuję! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D