30 lip 2012

Otagowana

Więc znów się zaczyna.
Otagowała mnie Czarna
Pytania i odpowiedzi.:
1. Jaki masz styl ubierania się?
1. Nie posiadam takowego. Ubieram się po prostu młodzieżowo. :)
2. Ulubiony rodzaj muzyki i zespoły/wykonawcy?
2. Wiadomo, rock, czasem pop. Zespół to nie zmniennie My Chemical Romance (<3) i od niedawna Green Day, również Evanescence i chwilami lubię Katy Perry i Rihanne.
 3. Jaki jest twój ulubiony blog?
Są trzy: Ankyl, Tynka i Chabersztyna :D
4. Cytat/y, które zapadną/zapadły Ci w pamięć/pamięci?
$. W zasadzie to nie wiem. Pamiętam przeróżne cytaty i każdy mi się pod jakimś względem spodobał.
5. Twoje hobby?
5. Tworzenie biżuterii, jak i również przedmiotów dekoracyjnych i użytkowych. Mogę się pokusić o stwierdzenie, że pisarstwo też jest moim hobby. ;)
6. Morze, góry czy jezioro?
6.Góry! Zawsze. A najlepiej góry z jeziorem . ^^
7. Tatuaże. co o nich sądzisz?
7. Bardzo chętnie posiadałbym jakiś mały, pojedynczy egzemplarz. Mała ilość - tak, więcej niż np. 8 - nie. Co za dużo to nie zdrowo.
8. Zbierasz coś, np.: płyty, znaczki?

8. Zbieram wszystko. Pocztówki, jakieś koraliki, kawałki materiałów, sznurków, piórka, kiedyś karteczki z witch, ogólnie misz-masz. xD
9. Twój ideał mężczyzny pod względem wyglądu, jak i charakteru?
9. Ciemnowłosy, ciemnooki, a o charakter ... hmm. Coś w podobie do mojego najlepiej :D
10. Jedno marzenie, które możesz nam wyjawić?
10. Podróż dookoła świata z moją przyjaciółką i lustrzanką. ( Moja przyjaciółka niekoniecznie ma takie samo marzenie xD) (Lustrzanka - kolejne marzenie)
11. Jakie są twoje ulubione książki?
11. Pisałam (chyba) kilkakrotnie. Kryminały i fantasy. A najlepiej mieszanka tych obu.

Nie otaguje nikogo. Nie chce mi się :D
Ps. Siedzę i tworzę biżuterię. Muszę zabrać się za ramkę i obrazek, które już tworzę od huhu czasu.
Całuję ;*

3 komentarze:

  1. jak stworzysz jakas nowa bizuterie, to wrzuc zdjecie :D a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. góry z jeziorem, jestem za :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. to czekam na list ;)
    Heh właśnie chyba mam taki zamiar uśmiechać się i może będzie dobrze ;) Heh a co do charakteru to sama już nie wiem... Niby się dogaduję ze wszystkimi ( no pomijając brata i mamę xd ) to ja myślę, że się nie dogadam bo zawsze lisczy się pierwsze wrażenie a pierwsze wrażenie to wygląd więc z moją 'urodą' dobrego nie zrobię ;D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D