5 lip 2012

Zuza przedstawia ...

... Niemodne Polki!. Wspominałam już o nich w kilku postach i postanowiłam wam przybliżyć ich działalność. Niemodne Polki to blog czternastu kobiet, hejterek świata szafiarek.
Panie słyną z doskonałej złośliwości.
 Zanim wejdziecie na ich stronę musicie zapoznać się z "najmodniejszymi Polkami" .
Lecę bez linków, żeby nie było linczu potem czy coś : Charlize, Fashionelka, Maff, Kominek (on). To są osoby hejtowane. Oczywiście jest jeszcze kilkanaście innych, mniej ważnych.  Hejtowana jest również Zara (dla niezorientowanych - sklep :D), Coffeeheaven, Starbucks (lub jak kto chce starbuń).
 Jeśli, któraś z was ma zadatki lub chce być szafiarką gruntownie zmieni swój pogląd. 
Dosyć nieskładnie piszę o nich, ponieważ Niemodne Polki nie da się wyrazić w słowach. 
Ps. Szukajcie w komentarzach chusteczek... xD
Ps.2 Czytajcie komentarze pod postami. Tam dzieję się najwięcej. ;)
Całuję ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D