28 lip 2012

Zegarek

 Post stworzyłam już hu,hu dawno, ale nie wstawiałam go licząc, że w końcu wydrukuję obrazek. Do tej pory zegarek leży w kuferku i czeka.
Ula, mówisz i masz :)
No, może nie do końca , ponieważ nie mam chwilowo tuszu, żeby wydrukować obrazek do kaboszona i nie koniecznie mam pomysł na obudowę zegarka.
Wiem, że obudowę zegarka zrobię albo z gliny, albo z masy papierowej, ponieważ modeliny za dużo by poszło. Obrazek już wybrałam.
Tak wyglądał zegarek przed rozebraniem . Już z zepsutym sekundnikiem .

A tak wygląda po rozmontowaniu. :)


Jak będzie wyglądał po zmontowaniu ponownie, nie mam pojęcia. Ale mam zamiar już niedługo tego dokonać xD
Całuję ;*

10 komentarzy:

  1. I co Ty chcesz w ten sposób osiągnąć? XD
    Zegarek ma tak piękną obudowę (ach, Francja <3) że nosiłabym go nawet zepsuty :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę osiągnąć piękny naszyjnik ze zdjęciem wieży Eiffla i dodatkowo zegarek do postawienia :D

      Usuń
  2. Co ty chcesz zrobić, bo nie kumam xDD
    Jak ty zrobiłaś to "Czegoś chciał, hę ?!" hahah....

    Pozdrawiam, Czarna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar wkleić obrazek za szkiełko obudowy zegarka, a mechanizm wpakuję w obudowę, którą kiedyś tam zrobię :D
      Ten antykopiarz jest od http://profilki.blogspot.com tam jest wytłumaczone wszystko co trzeb z tym zrobić :)

      Usuń
    2. Dziękuję ^^ I już wiem, co chcesz zrobić xDD

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Zegarek jest prześliczny! Aż szkoda rozmontowywać :)
    Ja bym kupiła możliwie podobny sekretnik, i tam wstawiła zdjęcie Wieży Eiffla, za szybką z plastiku :)
    Powodzenia przy majstrowaniu, nie mogę się doczekać efektów :)
    ~Miona

    OdpowiedzUsuń
  4. zabieraj się do roboty, już, już! :D chciałabym zobaczyć efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taki sam ;) tylko mi jakoś nie chce chodzic, czekamy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zegarek :)Zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D