30 sty 2016

Naszyjnik choker z kryształem

Jestem człowiekiem trochę nierozgarniętym, ale nie szkodzi. Nie wiem czy jesteście ciekawi co odwaliłam, ale proszę bardzo. Od dawna chodziło za mną kupienie mini piekarnika, ponieważ nie lepię za dużo, więc ładowanie tego w normalny piekarnik jest nieekologiczne i nieekonomiczne. Zostało mi trochę kasy po studniówce, a że teraz są wszędzie wyprzedaże i jeszcze trafiłam na wysyłkę w 24h, to dawaj! Kupiłam na hura, okazało się, że nie ma możliwości ustawienia temperatury i nagrzewa się na dwieście stopni. Teraz będę reklamować i kupować inny, ale tak czy siak pamiętajcie - dziesięć razy się zastanówcie zanim zrobicie coś za szybko albo jak ja zmarnujecie kasę. :V

Moda na wszelakiej maści dusiki panoszy się od dłuższego czasu i nawet się cieszę, bo to ten rodzaj naszyjników, który wygląda na mojej szyi świetnie. *skromność* Więc jak raz w życiu jestem modna. Wiem, że to nie ten rodzaj "kryształu" i jego oprawy, ale wolałam sama zmontować sobie oprawę kamyka niż kupować gotowca jak to czyni całkiem sporo osób. Cóż, nie wygląda to spektakularnie, ale zadziwiająco dobrze wyszło i nie drażni szyi końcówka druta. :) Dla ciekawych kamyk kupiłam na beads.pl C:




Wracam do obrabiania zdjęć biżuterii, którą niedawno zrobiłam i może przysiądę do modeliny. Najwyżej zrobię hurt, żeby mame nie czepiała się, że marnuję prąd. :'D
Miłego weekendu!
Całuję ;*

7 komentarzy:

  1. Też tak mam ,że kupię coś na szybko i zazwyczaj się na tym przejadę :P Bardzo ładnie się komponuje naszyjnik u cb :) nie mogę się doczekać więcej twoich własnoręcznych biżuterii :)
    Zapraszam do mnie http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,bardzo pięknie wyglądają naszyjniki z kamieniem.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, rozumiem Twoja przestrogę, szybkie zakupy sa czesto nieudane/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, lecz nie w moim guście :)
    zapraszam! locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonale ciebie rozumiem, sama też miałam kiedyś taką sytuację, gdy nie przemyślałam porządnie zakupu i zamówiłam ,,byle jak najszybciej", a potem żałowałam zmarnowanych pieniędzy. Od tamtego czasu jestem już bardziej ostrożna, jeśli chodzi o kupowanie czegoś ,,na szybko" :D
    Świetny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak. Zakupy na szybko to najłatwiejszy sposób na zmarnowanie pieniędzy. Trzeba uważać. :D
    Świetnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D